Drzewo butelkowca odkryte

Vena Art przygotowała kampanię marki Łomża Export – „Szanuj Zieleń”

Przedzierając się przez dziewicze tereny dżungli, w poszukiwaniu jeszcze nie odkrytych gatunków, ekipa podróżników odnalazła krzew mamonowca – kwitnący banknotami oraz drzewo sandałowe, którego owocami były sandały. Jednakże największym odkryciem, którego dokonali, było drzewo butelkowca rodzące butelki z piwem Łomża Export.

Tak rozpoczyna się pierwsza odsłona kampanii marki Łomża Export przygotowana przez Vena Art dla Browaru Łomża.  Otwierająca kampanię reklama telewizyjna ma formę advertainmentu, co oznacza, iż jest to reklama, gdzie fabuła osnuta jest wokół produktu.  Reklama w pierwszym kontakcie sprawia wrażenie zwiastuna filmu przygodowego, co pozwala wyróżnić ją w bloku reklamowym.

Film jest tak skonstruowany, aby mocniej angażować uwagę widza. Za każdym razem widz zwraca uwagę na nowe, interesujące, a co najważniejsze powiązane z prezentowaną marką szczegóły. Autentyzm przekazu uzyskiwany jest dzięki realistycznej scenografii, a całość efektu wzmacnia muzyka, która buduje odpowiednią atmosferę w filmie oraz doskonale wpisuje się w fabułę. Ważną rolę przypisuje się także narratorowi, który nie tylko opowiada całą historię, ale także buduje napięcie.

Klatka z filmu- Drzwo Butelkowca

Kampania Łomża Export ruszyła 17 lipca br. Jest to pierwsza ogólnopolska kampania telewizyjna piwa Łomża Export. 30 sekundowy film emitowany jest w porach wysokiej oglądalności na antenie TVP1, TVP2, Polsatu oraz w wybranych kanałach tematycznych: Discovery, National Geographic, TVN Turbo, Polsat Sport, Canal+ Sport, Extreme Sport, VIVA Polska, MTV Polska oraz AXN. Celem kampanii jest umocnienie pozycji marki Łomża Export w segmencie Premium oraz wzrost jej znajomości na terenie całego kraju. Dopełnieniem kampanii w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych będzie intensywna kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej w regionie Polski północno-w schodniej orazpromocja konsmencka.

Kampania przeprowadzana jest pod hasłem Łomża Export – „Szanuj Zieleń”. Jej pomysłodawcą jest oczywiście Agencja Vena Art, która wygrała przetarg na obsługę tego brandu w 2006 roku. VA zajęła się także realizacją i produkcją kampanii. Przygotowanie kampanii rozpoczęło się w grudniu 2005 roku i było poprzedzone licznymi analizami i badaniami jakościowymi oraz ilościowymi. Zrealizowany pomysł i jego forma zostały najwyżej ocenione przez badanych i Klienta. Reklamę wyreżyserował Marcin Ziębiński, którego najnowszy film fabularny DUBLERZY wszedł właśnie na ekrany kin 14 lipca br., i jeszcze przed premierą zasłynął niespotykaną w polskim kinie liczbę efektów specjalnych.

Galeria realizacji