Intrygujący świat Nutrico

Intrygujący świat Nutrico

System identyfikacji wizualnej, projekt folderu, ulotek, strona internetowa, wizytówki, system oznaczeń produktowych, wzorce prezentacji, papier firmowy i faksowy … To tylko wybrane elementy komunikacji, jaką stworzyliśmy dla marki Nutrico! Rezultaty?

W ciągu miesiąca udało nam się zbudować kompletny system (wraz z realizacją wybranych elementów) uwzględniający zgłaszane potrzeby i kontekst komunikacji – ponad 90 stron, tzw. SIW-u, który zagwarantował nowoczesny i spójny wizerunek marki.

W pierwotnej ofercie uwzględniliśmy kilka dedykowanych propozycji logotypu – rozwiązań, które cieszą oko i kształtują myślenie. Kluczem stała się… „eNka”, bo N to:

– nowatorskie rozwiązania,

– nowoczesne myślenie,

– najlepsi specjaliści!

Określiliśmy filozofię precyzyjnie dopasowaną do grupy docelowej, a nasz artysta-plastyk przygotował „atomowy” design, który wpisując się we współczesne standardy designu podkreślił techniczną innowacyjność świadczonych przez Nutrico usług. Włókna i molekuły tworzące literę „n” dzięki swej oryginalności, łatwo zapadają w pamięć i świetnie rezonują w przestrzeni reklamowej. Niebieski, to kolor uwypuklający profesjonalizm. Dzięki połączeniu idei i twórczej kreacji, uzyskaliśmy całkowicie nową jakość, którą przenieśliśmy na kolejne realizacje.
Równoległe, zgodnie z najlepszymi standardami User Centered Design, nasz manager do spraw IT projektował stronę www firmy. W tym samym czasie plastycy pracowali nad kolejnymi realizacjami – tak, aby sprawnie, ale ze smakiem odziać Nutrico w kreację. Za pomocą QR code’ów połączyliśmy tradycyjny off-line z on-linem. Zdążyliśmy przed czasem.

Galeria realizacji

Projekt systemu identyfikacji wizualnej: Bartłomiej Maron

Projekt folderu i ulotki produktowej: Piotr Dziurian

Projekt strony internetowej: Michał Korba