Kampania dla Perły Export

Kampania dla Perły Export

Vena Art przygotowała aktywną, czystą, działającą na wyobraźnię kreację. Linia nawiązuje do koncepcji z poprzedniego roku, zyskała jednak świeżość a produkt wymiar kosmopolityczny. Zastosowana obcojęzyczna nomenklatura jest powszechnie znana i rozumiana. Skojarzenia wywołują emocje, przez co mają silniejszy wymiar.

Are you ready? Let’s go. Free your mind, do it… Of course, is a good idea. Drink it… yes, yes, yes…Nothing is like before… Perła Export. Otwórz się na świat.

W marcu Vena wzięła udział w konkursie, do którego zaproszono kilka agencji reklamowych między innymi z Warszawy i Lublina. Nasza kreacja zyskała uznanie… WYGRALIŚMY!!!

Nie jest to jedyna realizacja dla Perła-Browary Lubelskie S.A. Przygotowaliśmy także linię kreatywną dla marki piwa Lubelskie.