Kreacja dla POL-SKONE

Kreacja dopracowana w każdym calu

 

Z początkiem marca ruszyła ogólnopolska kampania lubelskiego producenta drzwi i okien POL-SKONE. Vena Art stworzyła linię kreatywną tej kampanii realizowanej w ATL-owych kanałach.

Naszym zadaniem było zaprojektowanie koncepcji typowo wizerunkowej. Przygotowaliśmy ją w oparciu o prosty schemat graficzny, tak by komunikacja była czytelna dla kluczowych grup odbiorców.

 

Głównym założeniem, obok budowy wizerunku, było także wyeksponowanie atutów produktu (drzwi) w maksymalnie sugestywny sposób.

 

Z tego względu przy konstruowaniu przekazu wykorzystaliśmy obiekty 3D, do tej pory rzadko wykorzystywane w kampaniach produktowych. Na jasnym, gradientowym tle pokazaliśmy wyrazisty i dominujący produkt, który dzięki formie prezentacji mówi sam za siebie. Ukazuje swój styl, jakość wykonania i unikalny design. Nie byłoby to możliwe bez techniki 3D wykorzystanej do zwizualizowania skrzydeł drzwi. Dzięki niej oddaliśmy wiernie każdy detal produktu, przez co cała kompozycja wygląda niezwykle realistycznie. Gra świateł oraz odpowiedni dobrany kąt, pod jakim zrobione ujęcie skrzydeł, dodały im powagi i nieco arystokratycznej dostojności.

Billboard tradycyjny (ekspozycja ogólnopolska)

Wizualną stronę koncepcji świetnie wspierało hasło. Odpowiednia kompozycja obydwu wspomnianych elementów sprawiła, iż każdy odbiorca, nawet ten mający ulotny kontakt z reklamą, zapamiętał jej kluczowy przekaz.