LOM – Inwestycje na pokaz

LOM – Inwestycje na pokaz

Stereotypowy rolnik w swetrze?

Rolnik w przetartym swetrze gracuje niechętnie grządki z kapustą??? Kobieta w niehigienicznych warunkach robi przecier pomidorowy??? Traktor wpada w dziurę na drodze ekspresowej Warszawa – Lublin??? Tak w sposób przejaskrawiony można zobrazować obecny wizerunek „walorów” inwestycyjnych Lubelszczyzny. Jakże oddalone od rzeczywistych możliwości regionu jest ten krzywdzący stereotyp.

Przełożyć atuty na język filmu

Mając na uwadze specyficzne potrzeby dotyczące komunikatu marketingowego dla inwestorów i turystów biznesowych oraz cel promocji: przekazanie atutów LOMu potencjalnym inwestorom przystąpiliśmy do opracowania scenariusza. Z kilku koncepcji wybrano najlepszą, bo opartą na pozytywnych doświadczeniach już funkcjonujących tu firm.

Napięty harmonogram w szacownym gronie

Większość firm z entuzjazmem wyraziła chęć uczestniczenia w projekcie. Przykładowo dzięki uprzejmości Prezesa firmy Aliplast mogliśmy wykonać zdjęcia lotnicze podstrefy ekonomicznej. W gronie wspaniałych firm, dbających o promocję regionu znalazły się też: Asseco, Batory, Galeria Olimp, Genpact, Gospodarstwa Ekologiczne Danuty Kozak i Piotra Osika, In Temporis, J.G. Service., Lubelski Rynek Hurtowy, Lubelski Wegiel „Bogdanka”, Pol- Skone, PZL Świdnik, Raiffeisen Bank Polska, Roto, „Magiczny Ogród”, SMF Poland, Apis, M&S, Symbio, a także Politechnika Lubelska. Wykonanie zdjęć zajęło nam pięć dni!

Czasowstrzymywacz na rzecz LOMu

Jednak efekt wart był tego wysiłku. Realizacja 10 minutowego filmu o LOMie w kilku wersjach językowych wymagała niemal napoleońskich umiejętności organizacyjnych i „czasowstrzymywacza”. Dzięki profesjonalnie zrealizowanym zdjęciom, odpowiednim efektom montażowym, a także animacjom oraz podkładowi muzycznemu efekt końcowy jest wzorcowym materiałem do działań typu B2B.

Galeria realizacji