Medal Prezydenta miasta Lublin dla Vena Art

Wysoki poziom świadczonych usług marketingowych służących rozwojowi lokalnej przedsiębiorczości, dbałość o klientów oraz promowanie miasta Lublin w kraju i za granicą – tak brzmi uzasadnienie przyznania medalu Prezydenta miasta Lublin, które Vena Art otrzymała w ubiegłym tygodniu. To najwyższe honorowe odznaczenie, które przyznaje za osiągnięcia w biznesie, kulturze czy działalności społecznej.

Wyjątkowe wyróżnienie, wyjątkowy czas.

Przyznanie wyróżnienia zbiegło się z dwoma bardzo ważnymi dla nas wydarzeniami. Pierwszym była coroczna gala – Bene Meritus Terrae Lublinensi, którą organizujemy wraz z Intrograf Lublin S.A. Jej główną ideą jest uhonorowanie osób zasłużonych dla Lubelszczyzny działających na co dzień w biznesie, kulturze czy prowadzących działalność społeczną. Tym samym jest nam niezmiernie miło, że mogąc wyróżniać, również i my zostaliśmy zauważeni i docenieni.

Drugie wydarzenie to wydanie kalendarza Bene Meritus Terrae Lublinensi, który od samego początku towarzyszy wspomnianej już gali. Niedostępny w sprzedaży i przekazywany wyłącznie wybranym osobom służy promocji Lublina i regionu. Sto numerowanych egzemplarzy z limitowanej serii trafia między innymi w ręce prezydenta, premiera i marszałka Sejmu.

20 – lecie już tuż tuż…

Nieoficjalnie, wręczenie medalu Prezydenta miasta Lublin rozpoczęło również przygotowania do 20 – lecia Vena Art, które obchodzić będziemy już w przyszłym roku. Medal jest więc dla nas nie tylko wspaniałym wyróżnieniem i ukoronowaniem naszych działań na rzecz lokalnych przedsiębiorców i społeczności, ale również pretekstem do małego, wstępnego podsumowania.

20 lat temu powstaliśmy jako agencja marketingu, w której kluczowym słowem okazała się „taktyka”. Obserwując to jak błyskawicznie zmienia się forma komunikacji przyjęliśmy, że każda akcja lub interakcja z klientem powinna spotykać się z natychmiastową reakcją firmy, a nie budowaniem często wieloletnich strategii. Strategia taka w większości przypadków nie tylko opóźniała działania, ale również powodowała to, że oczekiwania firmy i jej klientów mijały się jeszcze na początku wspólnej drogi. Z prostej przyczyny, cele i pomysły firmy nie nadążały za dynamicznie zmieniającym się rynkiem.

Marketing taktyczny stał się więc naszym świadomym wyborem, w którym dzięki zastosowaniu odpowiednich narzędzi skutecznie realizowaliśmy cele powierzone nam przez firmy. Ta nowa filozofia skuteczności stała się domeną Vena Art, która bardzo szybko stała się także naszą bramą na rynek ogólnokrajowy.

W trakcie 20 lat naszej działalności wydarzyło się oczywiście bardzo dużo, ale czas na pełniejsze podsumowanie przyjdzie w przyszłym roku.