Nowa linia kreatywna dla Bogdanki

Nowa linia kreatywna dla Bogdanki

Kopalnia Bogdanka – jedna z największych firm w regionie lubelskim – była tematem najnowszej kampanii wizerunkowej skierowanej do inwestorów i kontrahentów. Kampania składała się z czterech odsłon.

Pierwsza odsłona nosiła nazwę Lubelskie diamenty i prezentowała Bogdankę jako firmę stabilną oraz partnerską, a węgiel przedstawiony był jako kamień szlachetny. Druga odsłona zatytułowana Energia w zgodzie z naturą nawiązywała do usytuowanego w pobliżu kopalni Poleskiego Parku Narodowego i podkreślała, że wydobywanie węgla w kopalni jest ekologiczne oraz przyjazne środowisku naturalnemu. Kolejny tytuł Ciągle w górę wskazywał na konsekwentnie obrany kierunek oraz nieustanny rozwój i inwestycje firmy. W ostatniej odsłonie „Tutaj niebo łączy się… z węglem” zaakcentowano poszukiwanie nowych rozwiązań i zarządzanie na najwyższym poziomie. Kreacja przygotowana przez Vena Art przedstawia Kopalnię Bogdanka jako prestiżowego partnera i solidnego kontrahenta.