Rycki Edam ze znakiem „Jakość Tradycja” – nowa kampania promocyjna

Lato 2017 roku rozpoczęło się dla nas od działań na rzecz promocji sera. Tym razem wzięliśmy pod lupę ser Rycki Edam wyróżniony znakiem „Jakość Tradycja”.

Głównym elementem prowadzonych działań promocyjnych jest 8 sekundowy spot telewizyjny, który nawiązuje  swoim charakterem do programów newsowych.

Taka konwencja umożliwia wyróżnienie się w paśmie reklam i pozwala na lepsze zagospodarowanie czasu reklamowego. Spot przedstawia ekspozycję pełnej gamy sera Rycki Edam, czyli serów oferowanych w bloku, kostkach 300 g i plastrach, a zastosowana w nim minimalistyczna aranżacja pozwala na skupienie całej uwagi odbiorcy na produkcie SM Ryki. Propozycja podania nie jest typowa dla tego typu reklam, jednak Rycki Edam wygląda w takiej kompozycji wyjątkowo apetycznie.

Historię Ryckiego Edama wzięliśmy pod lupę jednak jeszcze bardziej… a w efekcie powstał 5. minutowy film o jego historii i tradycji. Opowiadają ją osoby bezpośrednio związane z jego produkcją. Realizacja tego materiału była dla nas bardzo ciekawą przygodą i okazją do poznania malowniczych okoliczności przyrody w Rykach i okolicach.

W ramach kampanii realizujemy również cały cykl wydawniczy – m. in. w prasie kobiecej (m.in. : Olivia, VIVA, Przyjaciółka), branżowej i ogolnej (Hurt i Detal, Newsweek). Przygotowaliśmy także szereg materiałów promocyjnych – na szczególną uwagę zasługują oryginalne katalogi dot. sera Rycki Edam.

Kolejne odsłony kampanii prezentowane będą m.in. na tablicach outdoorowych, w Internecie, prasie i radiu.