Ślimak na wieczorku

Ślimak na wieczorku

 

To on – z pozoru przeciętny ślimak. A jednak z ciężką muszlą w kolorach flagi francuskiej! Niebanalny symbol wykwintnej kuchni stał się motywem przewodnim kampanii reklamowej dla wieczoru francuskiego Lublin Plaza.

Pracujący nad kreacją dla tego eventu zespół Vena Art chciał idealnie skierować przekaz do grupy docelowej Plazy – ludzi dobrze usytuowanych, energicznych. Wiedzieliśmy, ze zwracają oni uwagę na szczegóły i docenią oryginalny pomysł. Idąc tropem tych wniosków wzięliśmy pod lupę zestaw skojarzeń z Francją. W jaki sposób pokazać je z „innej” strony? Wieża Eiffla – banał! Can can – cieplej… „Ślimak, ślimak wystaw rogi”!! Efekty prac naszych grafików były śmiałe, stylowe i nowoczesne.

Propozycje billboardów przedstawione do wyboru

Aby zapewnić najwyższe standardy obsługi i ekeftywność przekazu doceniane przez nawet najbardziej wymagających klientów Veny, przeprowadziliśmy szybkie badanie percepcji reklamy. Najwyższe noty w ocenie kreacji zebrał nasz powolny bohater. Pojawiał się w Lublinie na billboardach, w prasie, na plakatach i banerach. Sława prześcignęła go z łatwością.

Przygotowane materiały