Agencja - Vena Art

Zakres usług

Strategia & Taktyka

Badamy zachowania konsumentów i podpowiadamy, jak kreować lub reagować na jego uświadomione i nieuświadomione potrzeby. Pomagamy wyznaczyć cele strategiczne i planujemy bieżące działania w odpowiedzi na zmieniające się warunki rynkowe i trendy.

Branding & Kreacja & Design

Projektujemy elementy identyfikacji wizualnej marek (nazwy, logotypy, księgi znaku), opakowania, etykiety, pudełka i puszki, zarówno pod kątem graficznym, jak i technicznej konstrukcji. Zapewniamy im nie tylko dobry wygląd, ale i funkcjonalność. Kreując i projektując poszukujemy obrazów nieobojętnych, czytelnych, a przede wszystkim pozytywnie odbieranych przez określoną grupę ludzi. Jeśli potrzebujesz kampanii, reklamy, logotypu, opakowania, katalogu, broszury, strony internetowej, aplikacji, postów, prezentacji, filmu lub animacji, to jesteś pod dobrym adresem.

Social Media & Influencerzy

Nowe media wymagają nowego podejścia. Obsługujemy fanpage’e, kanały i profile pod kątem koncepcji funkcjonowania, contentu, cybersemantyki i działań reklamowych. Koordynujemy współpracę z influencerami, dobierając i optymalizując ich działania.

Film & Video

Opowiadamy obrazem — filmy, spoty, animacje, prezentacje, niestandardowe formy zwracające uwagę. Od wizji poprzez scenariusz, produkcję, realizację, montaż i przygotowanie do emisji. Nie tylko wiemy, co opowiedzieć, ale jak wzmocnić wartość perswazyjną przekazywanych treści.

Cybersemantyka

Ta absolutnie unikalna kompetencja polega na projektowaniu, konstruowaniu i modyfikacji komunikatów pod kątem percepcji, sugestywności, emocjonalności i wiarygodności w cyberprzestrzeni. To zdefiniowanie zasad i modeli, jak odbiorca e-komunikatu postrzega grafemy, fonemy, leksemy, syntaktykę zdań, poetykę tekstu oraz wartość stylistyczną w kontekście wiarygodności odbieranego przekazu. Diametralnie inne zasady odbioru komunikatów w sieci determinują dbałość nie tylko o treść przekazu, ale również o jego formę.

Neuromarketing

Budując przekaz wykorzystujemy dostępne najnowsze badania nad ludzkim organizmem i psychiką, które uzupełniamy biometrią. Wiemy, jak nasze projekty oddziałują na klientów. Kształty, rodzaje obrazów, powiązanie emocji z kolorami, dźwięki i ich częstotliwość, kroje fontów, ich wielkość i umiejscowienie, rodzaje składni i formy gramatyczne to bodźce, których siłę i jakość oddziaływania jesteśmy w stanie przewidzieć.

Prezentacje

Spośród milionów prezentacji jedynie niewielki ich odsetek jest udany! Na niezliczonych spotkaniach, konferencjach czy w sieci pokazywane są monotonne, przeładowane tekstem i danymi slajdy… Prezentacje są dziś podstawowym narzędziem komunikacji biznesowej. Od ich jakości uzależnione są losy tysięcy projektów i pomysłów. Jako prezenter jesteś odpowiedzialny za ich jakość. Firmujesz je nie tylko swoim nazwiskiem, lecz także marką organizacji, którą reprezentujesz. Wyznaczasz poziom standardów komunikacji i bierzesz pełną odpowiedzialność za efekt. Udana prezentacja buduje Twoją reputację. Mierna może ją zniszczyć.

Content Marketing

Wiemy, jak poruszać się w labiryncie przydatnych i atrakcyjnych treści, potrzeb i oczekiwań klientów. Poradniki, infografiki, materiały eksperckie, raporty, e-booki, video budujemy pod kątem stabilnych relacji z odbiorcami oraz pozycji w wyszukiwarkach.

Public Relations

Znamy wartość każdego słowa, zarówno wypowiedzianego, jak i przemilczanego. Media Relations, zarządzanie kryzysowe, konferencje i wydarzenia medialne wspieramy niestandardowymi, podnoszącymi percepcję i sugestywność, narzędziami, tj. storytelling, cybersemantyka, mnemotechniki i neuromarketing.

Digital, www, aplikacje

Biegłość technologiczna to nie wszystko. Wybierając narzędzia do tworzenia cyfrowego śladu Twojej firmy zawsze staramy się, żebyś był o krok przed innymi. Strony www, aplikacje, digitalowe kampanie, prezentacje, animacje czy filmy budujemy, poprzedzając ten proces tworzeniem szczegółowych profili klientów.

Google Ads

Właściwe miejsce, czas i poszukiwany produkt lub usługa może zmienić każdego użytkownika wyszukiwarki w wartościowego klienta. Działania skalujemy do potrzeb i oczekiwanych efektów. Analiza modeli podejmowania decyzji, cybersemantyka i znajomość algorytmów wyszukiwania znacząco podnoszą skuteczność naszych realizacji.

Działania niestandardowe

Nietypowe formy reklamy, Ambient Media, marketing partyzancki, kampanie wirusowe, odważne rozwiązania kreatywne, a nawet prowokacje, pozwalają skuteczniej konkurować o uwagę odbiorców. Nie boimy się takich wyzwań, a nawet je polecamy, ponieważ pozwalają z powodzeniem rywalizować z dużymi budżetami konkurentów.

BTL & Produkcja

Produkujemy narzędzia skierowane do określonego odbiorcy. Katalogi, kalendarze, ulotki, POS-y, gadżety, mailingi, stoiska targowe stanowią ciągle istotny element w komunikacji firmy. Projektujemy je z zachowaniem zasad neuromarketingu i mnemotechnik podnoszących pozytywny odbiór treści.

Planowanie & Zakup mediów

Analizujemy, planujemy i kupujemy efektywnie czas, miejsce i powierzchnię w wybranych kanałach komunikacji. Optymalizujemy zasięgi, częstotliwości i koszty dotarcia. Reagujemy na zmieniające się trendy konsumpcji treści i pod tym kątem dobieramy najskuteczniejsze media dla każdego projektu.

Akcje lojalnościowe, konkursy

Sprzedaż jest funkcją wielu zmiennych, a lojalność jest jedną z najważniejszych pośród nich. Najlepszy klient to fan, a nasze akcje lojalnościowe, konkursy czy gry mają na celu przekonwertowanie jak największej ilości osób w sympatyków naszych klientów.

Eventy

Naszym celem jest tworzenie wydarzeń niezapomnianych, a nie zapamiętanych. Wbrew pozorom to nie to samo. Organizowane przez nas jubileusze, konferencje, briefingi, wydarzenia specjalne na stałe trafiają do pamięci klientów i są szeroko relacjonowane w mediach.

Filozofia marketingu taktycznego

 

W dobie błyskawicznej komunikacji gdzie akcja wymusza natychmiastową reakcję, nie ma miejsca na strategię. Strategia umarła, a wraz z nią dotychczasowy sposób rozumienia, planowania i realizacji komunikacji marketingowej. Marketing taktyczny to wybór i zastosowanie narzędzi skutecznie realizujących cele klienta. Ta nowa filozofia skuteczności, stała się domeną Vena Art.

 

  • „Niepewność rozwoju sytuacji wymusza
    utrzymanie szerokiego wachlarza zdolności operacyjnych”
    Priorytety Obrony USA w XXI w.
  • „Strategie ulegają skostnieniu,
    powodując brak przygotowania na nagłe uderzenie”
    Philip Kotler, John A. Caslione
  • „Strategii nie da się powtórzyć.
    Ponieważ zastosowane środki są reakcją na niezliczoną liczbę czynników”
    Sun Tzu
  • “Strategy is dead. Who really knows that is going to happen anymore in this super VUCA world? The more time and money you spend devising strategies the more time you are giving you rivals to start eating your lunch”
    Kevin RobertsSaatchi & Saatchi CEO
  • „Strategia — to słowo jest już pozbawione znaczenia. Kiedy jakimś słowem można nazwać dosłownie wszystko, traci ono znaczenie”
    Mark Hughes„Buzzmarketing”