- Ukryte (2)
- Blog (30)
- Prace (80)
- Portfolio (55)
- News (182)
- Cybersemantyka (6)
- Case study (57)
- Kreacja (4)
- Kampanie i działania reklamowe (4)
- Strony internetowe (10)
- Social Media / Digital / AI (5)
- Tożsamość wizualna (7)
- Materiały filmowe (11)
- Animacje (4)
- Działania niestandardowe (3)
- Prezentacje (2)
- Opakowania (3)
- Inne (2)
- animacja
- Bene Meritus
- Bene Meritus Terrae Lublinensi
- billboard
- content marketing
- cyberdesign
- cybersemantyka
- dom produkcyjny
- Dom Produkcyjny Vena Art
- DPVA
- event
- film
- film dokumentalny
- film promocyjny
- grafika
- infografika
- Internet
- Intrograf
- kalendarz
- kampania społeczna
- kampania TV
- komunikacja
- kreacja
- logo
- logotyp
- mailing
- making of
- marketing
- marketing taktyczny
- MON
- outdoor
- pomysł
- PR
- prasa
- prezentacja
- produkcja
- programowanie
- projekt
- projekt graficzny
- projektowanie
- radio
- realizacja
- reklama
- Ryki
- Sieć
- SIW
- SM Ryki
- social media
- spot
- Spółdzielnia Mleczarska Ryki
- strona internetowa
- strona WWW
- teaser
- TV
- Vena
- Vena Art
- video
- WWW
- YouTube
90 lat na polskich stołach — Spółdzielnia Mleczarska Ryki
By Andrzej Jachim on 3 października 2023Czytaj więcejZachowanie informacji w pamięci i powiązanie jej z marką związane jest z wysokim poziomem pobudzenia emocjonalnego. Dlatego przekaz powinien...
17“Aktywni w chmurach” — precyzja narracji i wizji
By Julia Dębowska on 22 września 2023Czytaj więcejProjekt “Aktywni w chmurach” to nie tylko ładna dla oka seria filmów – to opowieść zbudowana na przemyślanym fundamencie. “Podchodząc” do zlecenia...
Logo i System Identyfikacji Wizualnej — Akademia Nauk Stosowanych Wincentego Pola w Lublinie
By Piotr Dziurian on 30 sierpnia 2023Czytaj więcejHierarchia to jedno z najważniejszych pojęć zarówno w tekście, jak i grafice. Uporządkowanie treści w sposób logiczny i klarowny ułatwia odbiorcy...
Brief marketingowy — wstęp do udanej współpracy
By Andrzej Jachim, Łukasz Krawczyk on 19 lipca 2023Czytaj więcejBrief marketingowy to dokument, który stanowi fundament efektywnej współpracy między agencją marketingową a klientem. Określa on cele, założenia i oczekiwania...
Sztuka przetrwania w mieście — Miasto Lublin
By Andrzej Jachim on 30 czerwca 2023Czytaj więcejGdy bezrefleksyjnie zajmujemy się jakąś powtarzalną czynnością, np. odbieraniem wiadomości czy też jazdą samochodem, uaktywnia się schemat działania...
VIRTUAR — edukacja w nowym wymiarze!
By Andrzej Jachim on 31 maja 2023Czytaj więcejJako jedni z pierwszych mamy przywilej przyglądania się nowym, rewolucyjnym rozwiązaniom. Często ze zdumieniem patrzymy, jak projekt,...