Vena Art wspiera lojalność w Eldorado
Vena Art wspiera lojalność w Eldorado
Agencja Reklamowa Vena Art na zlecenie Eldorado (Tradis) stworzyła platformę lojalnościową eProfit.Zadaniem systemu jest wspieranie wysiłków Eldorado (Tradis) w kierunku budowania lojalności najlepszych klientów biznesowych.
Program jest skierowany do obecnych i przyszłych klientów sieci Eldorado (Tradis). Obecnie Profit obsługuje ponad 2,5 tys klientów, a ich liczba cały czas wzrasta. System lojalnościowy może być obsługiwany przez jednego lub wielu administratorów. Automatyzuje on i znacznie upraszcza takie zadania jak:
- zarządzanie nowymi użytkownikami,
- zarządzanie listą użytkowników i komunikacją pomiędzy nimi a firmą,
- zarządzanie bazą nagród w różnych kategoriach,
- zarządzanie punktami na indywidualnych kontach użytkowników oraz zamówieniami,
- indywidualizację komunikatów do różnych grup użytkowników, zdefiniowanych w systemie.
Do potwierdzania operacji na kontach użytkownika używane są przez system komunikatów SMS, automatycznie generowane przez system. Istnieje również możliwość wprowadzenia np. potwierdzenia przez hasło jednorazowe.
screen strony www
Profit składa się z modułów do obsługi użytkowników, zdarzeń systemowych, bazy danych, zarządzania komunikatami, raportowania, backupowania danych oraz zarządzania nagrodami i ich zamówieniami. Wszystkie funkcje systemu są dostępne zarówno dla administratora jak i dla klienta za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej. Nie zachodzi więc potrzeba instalowania żadnego dodatkowego oprogramowania na komputerach klientów.
Ważną cechą systemu jest możliwość synchronizacji z zewnętrznymi usługami takimi jak Premium SMS, mailing SMS oraz systemami logistycznymi. Jest to możliwe dzięki pełnej zgodności ze standardami i protokołami wymiany informacji za pomocą sieci internet. W przypadku Eldorado, zaowocowało to możliwością dostępu do usługi wysyłania komunikatów SMS na telefony klienów.