Kobiety równe w życiu, równe w pracy
Kobiety równe w życiu, równe w pracy
Kobiety stanowią 50% ogółu populacji.Szacuje się, że zajmują tylko 30% stanowisk kierowniczych, z czego wśród dyrektorów oraz prezesów firm jest ich jedynie 12%.Zarabiają blisko 20% mniej niż mężczyźni! Ideą kampanii było zbudowanie wśród mieszkańców oraz przedsiębiorców działających na terenie województwa lubelskiego świadomości, czym jest polityka równych szans oraz wskazanie podstawowych korzyści wynikających z jej realizacji.
Wyjątkowy charakter i tematyka tego przedsięwzięcia wymagała zastosowania szeroko pojętego media-mixu oraz oryginalnej kreacji. Agencja postanowiła odejść od tradycyjnego w kampaniach społecznych przedstawiania „ofiar”. W kreacji zastosowano odniesienia do 3 obszarów:
Podczas kampanii wykorzystano następujące kanały komunikacji:
- Outdoor
- Radio
- Mailing internetowy
- Mailing tradycyjny
- Event – organizacja i prowadzenie festiwalu filmowego „Kobiety. Równe w życiu – równe w pracy” (31 października 2007, kino „Bajka)
- Działania PR
Przygotowane materiały