• HOME
  • Portfolio
  • Realizacje
  • Blog
  • Kontakt
  • Facebook – Vena Art
  • Facebook – Dom Produkcyjny Vena Art
  • Facebook – Bene Meritus Terrae Lublinensi
  • Instagram – Vena Art
  • YouTube – Dom Produkcyjny Vena Art
  • LinkedIn – Andrzej Jachim
Vena Art Vena Art
  • HOME
  • Portfolio
  • Realizacje
  • Blog
  • Kontakt
  • Facebook – Vena Art
  • Facebook – Dom Produkcyjny Vena Art
  • Facebook – Bene Meritus Terrae Lublinensi
  • Instagram – Vena Art
  • YouTube – Dom Produkcyjny Vena Art
  • LinkedIn – Andrzej Jachim
Nowa identyfikacja dla Akademii Wincentego Pola
21 marca 2022

Nowa identyfikacja dla Akademii Wincentego Pola

  • Inofem i Supramen pod skrzydłami Vena Art
  • Nowoczesna strona internetowa na przykładzie Thermovala
Posted by Andrzej Jachim on 21 marca 2022 in Prace
Nowa identyfikacja dla Akademii Wincentego Pola

Czy wiecie kim był Wincenty Pol? Czym zasłynął? To patron jednego z naszych klientów — Akademii Nauk Stosowanych Wincentego Pola w Lublinie*. To właśnie w jego biografii poszukiwaliśmy motywów, na których moglibyśmy oprzeć symbolikę do nowego logotypu. Renaming i redesign był podyktowany zmieniającym się statusem naukowym placówki.

Symbolika

Globus i książka przedstawione w sygnecie logotypu to symbole łączące zarówno patrona akademii, jak i nauki stosowane. Założenia zakładały wyeksponowanie słów AKADEMIA oraz WINCENTEGO POLA, aby odróżnić się od innych Akademii Nauk Stosowanych w Polsce. Obecne uwarunkowania — internet jako wiodące medium — wymuszają charakter projektowania. To właśnie zastosowany przez nas cyberdesign stanowi wiodący trend w komunikowaniu. Cyberdesign to inżynieria obrazu, kolorystyki, czcionek, symboliki oraz budowanie hierarchii zastosowanych w przekazie elementów, ze szczególnym uwzględnieniem nośnika, jakim jest internet. Jest on też uzupełnieniem cybersemantyki, odnoszącej się z kolei do oddziaływania słowa w sieci.

Nowa identyfikacja dla Akademii Wincentego Pola (logo)

Nowe logo w praktyce

Kluczowym problemem, przed jakim stanęliśmy projektując nową identyfikację, było zbudowanie zdefiniowanej w założeniach hierarchii treści. Uzyskaliśmy to dzięki stopniowaniu wielkości zastosowanych w nazwie wyrazów i ich ułożeniu względem siebie, dzięki czemu powstała wizualnie skrócona sekwencja słów układająca się w AKADEMIĘ WINCENTEGO POLA. Dzięki kilku dopuszczalnym formom graficznym stosowania logotypu (prostokątna, wpisana w okrąg), projekt jest dobrze skalowalny i pozwala na wielowariantowość zastosowań, jednocześnie nic nie tracąc ze swojej czytelności.

Nowa identyfikacja dla Akademii Wincentego Pola (wizytówka)

Nowa identyfikacja dla Akademii Wincentego Pola (papier firmowy)

Nowa identyfikacja dla Akademii Wincentego Pola (SIW)

Element większej całości

Zmiana logotypu to nie jedyna ważna modyfikacja w ostatnim czasie, jaką realizuje uczelnia. Kilka miesięcy wcześniej rozpoczęła się kampania rekrutacyjna. „Aktywujemy dobre geny!” to pełna pozytywnej energii kampania odwołująca się do podstawowych funkcji edukacji, jakimi, oprócz przekazywania wiedzy, są: inspirowanie, motywowanie czy wyszukiwanie i wydobywanie ludzkich zdolności i talentów. W przekazie jasno komunikujemy uniwersalną ideę, profilującą typ charakteru pożądanego studenta i opisujących go cech, wokół których projektowany jest profil uczelni, kultura organizacyjna i model kształcenia.

* Akademia Nauk Stosowanych Wincentego Pola w Lublinie, dawniej: Wyższa Szkoła Społeczno-Przyrodnicza im. Wincentego Pola w Lublinie (ang. Vincent Pol University in Lublin) — niepubliczna uczelnia w Lublinie.

Tagi:Akademia Wincentego Pola, branding, cyberdesign, cybersemantyka, design, identyfikacja wizualna, logo, logotyp, rebranding, SIW, tożsamość wizualna
Podziel się tym artykułem:
  • 13

Powiązane artykuły

  • Strona internetowa – Sieć sklepów GROSZEK
    Strona internetowa – Sieć sklepów GROSZEK
  • Key Account Manager poszukiwany!
    Key Account Manager poszukiwany!
  • Aktywujemy dobre geny! — Akademia Nauk Stosowanych Wincentego Pola w Lublinie
    Aktywujemy dobre geny! — Akademia Nauk Stosowanych Wincentego Pola w Lublinie
  • ACTIVE Protein Plus — Spółdzielnia Mleczarska Ryki
    ACTIVE Protein Plus — Spółdzielnia Mleczarska Ryki

Realizacje

  • Blog
  • Case study
  • Cybersemantyka
  • News
  • Portfolio
  • Prace
  • Ukryte
  • Kreacja
  • Kampanie i działania reklamowe
  • Strony internetowe
  • Social Media / Digital / AI
  • Tożsamość wizualna
  • Materiały filmowe
  • Animacje
  • Działania niestandardowe
  • Prezentacje
  • Opakowania
  • Inne

Najnowsze

  • Komunikacja dual & duel-use, czyli zarządzanie informacją w czasach chaosu i turbulencji
  • Strona internetowa – Sieć sklepów GROSZEK
  • Kosmiczna podróż po tajnikach budowania doświadczenia z marką – case study na podstawie projektu (NIE) Z TEJ ZIEMI
  • Świecący billboard dla Kochamy Samochody
  • Key Account Manager poszukiwany!

Archiwa

Tagi

  • animacja
  • Bene Meritus Terrae Lublinensi
  • billboard
  • content marketing
  • cyberdesign
  • cybersemantyka
  • dom produkcyjny
  • Dom Produkcyjny Vena Art
  • DPVA
  • event
  • Facebook
  • film
  • Internet
  • kalendarz
  • kampania społeczna
  • komunikacja
  • kreacja
  • making of
  • marketing
  • MON
  • outdoor
  • pomysł
  • PR
  • prasa
  • prezentacja
  • produkcja
  • programowanie
  • projekt
  • projekt graficzny
  • projektowanie
  • radio
  • reklama
  • Sieć
  • SIW
  • SM Ryki
  • social media
  • spot
  • Spółdzielnia Mleczarska Ryki
  • strona internetowa
  • strona WWW
  • TV
  • Vena Art
  • video
  • WWW
  • YouTube
Vena Art
Dom Produkcyjny Vena Art
Bene Meritus Terrae Lublinensi

Vena Art
© 2024 Vena Art | est. 1998
Preferencje prywatności | Polityka prywatności