Vena Art wspiera lojalność w Eldorado

Vena Art wspiera lojalność w Eldorado

Agencja Reklamowa Vena Art na zlecenie Eldorado (Tradis) stworzyła platformę lojalnościową eProfit.Zadaniem systemu jest wspieranie wysiłków Eldorado (Tradis) w kierunku budowania lojalności najlepszych klientów biznesowych.

Program jest skierowany do obecnych i przyszłych klientów sieci Eldorado (Tradis). Obecnie Profit obsługuje ponad 2,5 tys klientów, a ich liczba cały czas wzrasta. System lojalnościowy może być obsługiwany przez jednego lub wielu administratorów. Automatyzuje on i znacznie upraszcza takie zadania jak:

  • zarządzanie nowymi użytkownikami,
  • zarządzanie listą użytkowników i komunikacją pomiędzy nimi a firmą,
  • zarządzanie bazą nagród w różnych kategoriach,
  • zarządzanie punktami na indywidualnych kontach użytkowników oraz zamówieniami,
  • indywidualizację komunikatów do różnych grup użytkowników, zdefiniowanych w systemie.

Do potwierdzania operacji na kontach użytkownika używane są przez system komunikatów SMS, automatycznie generowane przez system. Istnieje również możliwość wprowadzenia np. potwierdzenia przez hasło jednorazowe.

screen strony www

Profit składa się z modułów do obsługi użytkowników, zdarzeń systemowych, bazy danych, zarządzania komunikatami, raportowania, backupowania danych oraz zarządzania nagrodami i ich zamówieniami. Wszystkie funkcje systemu są dostępne zarówno dla administratora jak i dla klienta za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej. Nie zachodzi więc potrzeba instalowania żadnego dodatkowego oprogramowania na komputerach klientów.

Ważną cechą systemu jest możliwość synchronizacji z zewnętrznymi usługami takimi jak Premium SMS, mailing SMS oraz systemami logistycznymi. Jest to możliwe dzięki pełnej zgodności ze standardami i protokołami wymiany informacji za pomocą sieci internet. W przypadku Eldorado, zaowocowało to możliwością dostępu do usługi wysyłania komunikatów SMS na telefony klienów.