Mocne uderzenie POL-SKONE!

Mocne uderzenie POL-SKONE!

Producent drzwi i okien firma Pol-Skone przeszła do ofensywy reklamowej. Na miesiąc listopad wspólnie z Vena Art zaplanowała i zrealizowała bardzo dużą kampanię outdoorową.

Celem kampanii było pokazanie, że firma Pol-Skone to solidna marka – udokumentowane faktem otrzymania szeregu nagród i certyfikatów, miedzy innymi takich jak: Teraz Polska, Fair Play, EN ISO 9001:2000 i Marka Lubelskie. Kampania realizowana była na 1600 nośnikach tradycyjnych. Swym zasięgiem objęła cały kraj i można ją było zobaczyć w kilkudziesięciu miastach Polski.

Kreacja przygotowana przez Vena Art przedstawiała nowoczesną aranżację wnętrza pokazując obecne trendy w stylistyce drzwi. Pozycjonuje to Pol-Skone jako firmę poszerzającą grupy docelowe oraz „idącą” z trendami we wzornictwie przemysłowym.
Kampania była wspierana działaniami PR (prasa), materiałami poligraficznymi oraz sponsoringiem w TV.