O jednym co daje wiele

Są takie projekty, które stają się nam szczególnie bliskie, które znaczą wiele… Jednym z nich jest kampania 1% podatku dla Lubelskiego Hospicjum dla Dzieci im. Małego Księcia. Z Hospicjum  współpracujemy nie po raz pierwszy, jednak tym razem przygotowaliśmy coś specjalnego… Postanowiliśmy podejść do tematu trochę inaczej.

Wspólnie z aktorką Magdaleną Różczką zrealizowaliśmy niezwykle „ciepły” spot telewizyjny i radiowy, przekonujący do podzielenia się 1% podatku. W nagraniu wziął również udział mały aktor – niezrównany Franek Kalinowski.

Oczywiście oprócz spotów zadbaliśmy o kompleksową oprawę kreatywną – bilbordy, plakaty, grafiki dedykowane dla mediów społecznościowych i strony WWW.

Inaczej niż wszyscy

W kampanii Lubelskiego Hospicjum dla Dzieci im. Małego Księcia, nie tylko prosimy o wsparcie, ale również dajemy. Zależało nam na tym, aby na tle innych tego typu organizacji, wyróżnić działanie Hospicjum i na stałe zostać w domach ludzi dobrej woli!

W związku z tym przygotowujemy do druku książeczkę z morałem – „O jednym co daje wiele”, która będzie rozdawana w bibliotekach, czytelniach, szkołach i wielu innych miejscach. Książeczka ta ma wieloraką funkcję. Jest podziękowaniem dla darczyńców, słowem które będzie przypominało o tym, że razem możemy więcej. Ma też na celu uwrażliwić odbiorcę na los tych, którzy wymagają szczególnej uwagi. Jest również znakomitym przyczynkiem do czytania naszym pociechom i spędzania z nimi czasu na tłumaczeniu im świata.

Co więcej, na stronie internetowej Hospicjum już wkrótce będzie dostępny do pobrania audiobook, czytany specjalnie przez Magdalenę Różczkę.

Pobierz książeczkę>>

Pomagają pomagać

Te wszystkie działania nie byłyby możliwe gdyby nie zaangażowanie ludzi pracujących przy projekcie, ludzi którzy poświęcili swój czas nie oczekując za to wynagrodzenia, bądź pracujących za minimalne stawki.

W tym miejscu szczególnie dziękujemy naszemu Dyrektorowi Artystycznemu, pomysłodawcy, scenarzyście, reżyserowi i współautorowi książeczki – Mariuszowi Jurkowskiemu, który zadbał o stronę koncepcyjną i graficzną przedsięwzięcia oraz trzymał cały projekt w ryzach.

Monice Wielgosz – za koordynację całego projektu i dbałość o każdy jego szczegół.

Jackowi Sadowskiemu – który nadał treści książeczki ostateczny kształt i pomagał na planie.

Grzegorzowi Filipiakowi, Pawłowi Mitrusowi oraz Robertowi Zygmuntowskiemu – ekipie filmowej, za piękne i ostre kadry oraz krystalicznie czysty dźwięk ;)

Arturowi Mulakowi – wspaniałemu fotografowi, który w blisko 700 klatkach starał się oddać wszystko to, co działo się na planie filmowym.

Andrzejowi Boguckiemu z Efektury – odpowiedzialnemu za udźwiękowienie spotów i audiobooka.

Mireli Zawiszewskiej – wizażystce, która dbała o wygląd i dobre samopoczucie aktorów na planie.

Obsłudze Oxygen Residence – dziękujemy za miłą obsługę i udostępnienie apartamentu.

Oraz wielu innym, którzy pomagali przy realizacji kampanii.