O jednym co daje wiele
Są takie projekty, które stają się nam szczególnie bliskie, które znaczą wiele… Jednym z nich jest kampania 1% podatku dla Lubelskiego Hospicjum dla Dzieci im. Małego Księcia. Z Hospicjum współpracujemy nie po raz pierwszy, jednak tym razem przygotowaliśmy coś specjalnego… Postanowiliśmy podejść do tematu trochę inaczej.
Wspólnie z aktorką Magdaleną Różczką zrealizowaliśmy niezwykle „ciepły” spot telewizyjny i radiowy, przekonujący do podzielenia się 1% podatku. W nagraniu wziął również udział mały aktor – niezrównany Franek Kalinowski.
Oczywiście oprócz spotów zadbaliśmy o kompleksową oprawę kreatywną – bilbordy, plakaty, grafiki dedykowane dla mediów społecznościowych i strony WWW.
Inaczej niż wszyscy
W kampanii Lubelskiego Hospicjum dla Dzieci im. Małego Księcia, nie tylko prosimy o wsparcie, ale również dajemy. Zależało nam na tym, aby na tle innych tego typu organizacji, wyróżnić działanie Hospicjum i na stałe zostać w domach ludzi dobrej woli!
W związku z tym przygotowujemy do druku książeczkę z morałem – „O jednym co daje wiele”, która będzie rozdawana w bibliotekach, czytelniach, szkołach i wielu innych miejscach. Książeczka ta ma wieloraką funkcję. Jest podziękowaniem dla darczyńców, słowem które będzie przypominało o tym, że razem możemy więcej. Ma też na celu uwrażliwić odbiorcę na los tych, którzy wymagają szczególnej uwagi. Jest również znakomitym przyczynkiem do czytania naszym pociechom i spędzania z nimi czasu na tłumaczeniu im świata.
Co więcej, na stronie internetowej Hospicjum już wkrótce będzie dostępny do pobrania audiobook, czytany specjalnie przez Magdalenę Różczkę.
Pomagają pomagać
Te wszystkie działania nie byłyby możliwe gdyby nie zaangażowanie ludzi pracujących przy projekcie, ludzi którzy poświęcili swój czas nie oczekując za to wynagrodzenia, bądź pracujących za minimalne stawki.
W tym miejscu szczególnie dziękujemy naszemu Dyrektorowi Artystycznemu, pomysłodawcy, scenarzyście, reżyserowi i współautorowi książeczki – Mariuszowi Jurkowskiemu, który zadbał o stronę koncepcyjną i graficzną przedsięwzięcia oraz trzymał cały projekt w ryzach.
Monice Wielgosz – za koordynację całego projektu i dbałość o każdy jego szczegół.
Jackowi Sadowskiemu – który nadał treści książeczki ostateczny kształt i pomagał na planie.
Grzegorzowi Filipiakowi, Pawłowi Mitrusowi oraz Robertowi Zygmuntowskiemu – ekipie filmowej, za piękne i ostre kadry oraz krystalicznie czysty dźwięk ;)
Arturowi Mulakowi – wspaniałemu fotografowi, który w blisko 700 klatkach starał się oddać wszystko to, co działo się na planie filmowym.
Andrzejowi Boguckiemu z Efektury – odpowiedzialnemu za udźwiękowienie spotów i audiobooka.
Mireli Zawiszewskiej – wizażystce, która dbała o wygląd i dobre samopoczucie aktorów na planie.
Obsłudze Oxygen Residence – dziękujemy za miłą obsługę i udostępnienie apartamentu.
Oraz wielu innym, którzy pomagali przy realizacji kampanii.