Coś więcej niż strona internetowa – OIC Poland

Strona WWW to nie tylko wizytówka firmy, ale także… baza wiedzy na jej temat! Z pozoru im więcej informacji należy zamieścić w serwisie, tym staje się on bardziej skomplikowany. Okazuje się jednak, że nie musi tak być. Pokażemy Wam to na przykładzie serwisu dla OIC Poland.

Fundacja OIC Poland zajmuje się przeciwdziałaniem  bezrobociu i wsparciem rozwoju społeczno-gospodarczego regionu. W praktyce oznacza to organizację mnóstwa programów edukacyjnych, pośrednictwo pracy i pomoc w rozwoju ciekawych startupów.

Naszym zadaniem było stworzenie serwisu, który będzie czytelny, łatwy w obsłudze i przy okazji będzie zawierał wszystkie niezbędne informacje dotyczące działań Fundacji. Zaprojektowaliśmy menu składające się z 7 zakładek. Każda z nich kryje kolejne sekcje, jednak dzięki tak zwanej nawigacji okruszkowej (ang. breadcrumbs) pod menu głównym, łatwo można odnaleźć się w witrynie i w razie potrzeby szybko wrócić do poprzednich podstron.

Nowa strona OIC Poland

Nowa strona OIC Poland

Sama treść to nie wszystko, ważna jest też forma w jakiej zostanie podana. W tym przypadku zastosowaliśmy zasady związane z biomarketingiem i mnemotechniką. W witrynie zamiast tradycyjnych podziałów na sekcje znalazły się granatowo-pomarańczowo-białe kafelki. Dobór kolorów nie jest przypadkowy, symbolizują one profesjonalizm, innowację i uporządkowanie. Co więcej takie zaprezentowanie danych na stronie znacznie ułatwia zapamiętywanie treści i jest znacznie przyjemniejsze w odbiorze.