PortfolioBranding
Hydrotermo — logo i System Identyfikacji Wizualnej — Euroterm TGS
Palindromeo, czyli sztuka tworzenia słów i zdań, które zachowują swoją tożsamość niezależnie od kierunku czytania, dziś może nie kryją w sobie tajemniczych mocy, ale wciąż budzą podziw i ciekawość. Ta dwoista natura palindromów, ich umiejętność bycia takimi samymi, niezależnie od tego, skąd się na nie patrzy, to coś więcej niż lingwistyczna ciekawostka.
W świecie marketingu, gdzie oryginalność i pamięć o marce są na wagę złota, palindromy mogą stać się subtelnym, ale potężnym narzędziem.
Wykorzystując je w hasłach reklamowych czy nazwach produktów, marki mogą zaskoczyć, zaintrygować i zapaść w pamięci klientów, tworząc wokół siebie aurę kreatywności i innowacyjności.
Zakres realizacji:
- logotyp
- przygotowanie księgi znaku
- przygotowanie elementów systemu identyfikacji wizualnej