Namieszaliśmy w Zamościu
Namieszaliśmy w Zamościu
W sierpniu mieliśmy okazję prowadzić kampanie promującą ponowne otwarcie E.Leclerc Zamość. Wspomniany supermarket przekształcał się z ciasnego i mało atrakcyjnego w duży i nowocześnie wyposażony obiekt. Naszym zadaniem było zakomunikować mieszkańcom Zamościa, że od teraz sklep ze względu na komfort i bogaty asortyment jest najlepszym wyborem na domowe zakupy.
W procesie kreatywnym klient obdarzył nas dużym zaufaniem, a my postawiliśmy na pomysły uciekające poza standard, do którego przyzwyczaiły nas sieci handlowe. Ważnym aspektem całej kampanii były niespodzianki, które przygotowaliśmy dla klientów sklepu. Miały one za zadanie podkreślić przestronność E.Leclerc w nowej odsłonie oraz dać pretekst do rozmów o sklepie jak już będzie otwarty po przemianie. Jakie były niespodzianki? Zaraz się dowiecie.
Zaczęliśmy tajemniczo – zadając proste retoryczne pytanie w teaserze. Ziarno zaciekawienia zostało zasiane. Następna odsłona kampanii pokazała te same twarze, ale z minami wyrażającymi pozytywne zaskoczenie. Wiemy, że supermarket proponuje lokalnie najwyższą jakość dla zakupowiczów w swojej kategorii ,więc nie owijając bawełnę stwierdzamy: E.LECLERC ZAPIERA DECH – zapraszamy na otwarcie. Kreacja przygotowana jest tak, by nadać całości niepowtarzalnego charakteru lekkim przejaskrawieniem i humorystycznym potraktowaniem tematu pozytywnych zmian w sklepie.
Od tego momentu Kampania prowadzona była w wielu kanałach – TV, kino, radio, prasa, outdoor, media społecznościowe oraz bezpośrednie spotkania animatorów z mieszkańcami miasta. Animatorzy rozdawali gazetkę specjalną oraz nawiązywali small-talks z przechodniami w celu „przemycenia” kilku smaczków o nowej odsłonie E.Leclerc. Bezpośrednie spotkania w niedużym mieście miały bardzo dobry odbiór – wiele osób obiecało odwiedzenie sklepu zaraz po otwarciu, co potwierdziła frekwencja.
Pierwszy etap kampanii był wyraźną obietnicą, że to co zobaczą klienci będzie WOW! Oprócz przestronności i nowego wystroju do efektu WOW miały przyczynić się przygotowane wspólnie z właścicielami sklepu ekstra niespodzianki. I tak na przykład pierwszego dnia klientów zaskakiwał taniec w stylu flashmob, wykonywany przez grupę utytułowanych tancerzy z UDS Dance Studio.
Każdy kolejny dzień odsłaniał nową niespodziankę – taniec przy muzyce irlandzkiej, pokazy iluzji, sztuczki cyrkowe, taniec ludowy. Występy w pierwszych dniach były sporym zaskoczeniem dla mieszkańców miasta, a później wyczekiwanym uatrakcyjnieniem zakupów. Bardzo ważnym aspektem były bieżące relacjonowanie wydarzeń na Facebooku. Filmy z występów uzyskały łączny zasięg w wysokości 134 tysięcy oraz zgromadziły ponad 2600 reakcji (bez dodatkowych środków na promocję). Profil Leclerc Zamość w efekcie miesięcznej kampanii urósł prawie 3 krotnie (z 268 do 783 fanów).
Dodatkowym „dopalaczem” dla FB był konkurs na „Twarz dnia”. Klienci sklepu byli zaproszeni, żeby zrobić sobie zdjęcie z wesołą pozą na tle brandowanej ścianki. Jedno zdjęcie dziennie wygrywało bon zakupowy. Przez tydzień trwania konkursu opublikowaliśmy 261 zdjęć (zobacz galerie z konkursu) , które stanowią swoistą pamiątkę z wizyty w zapierającym dech E.Leclerc Zamość :)
W momencie otwarcia sklepu wystartował też 3 etap kampanii, tym razem pod hasłem „Wygodnie jak nigdy, tanio jak zawsze”. W prostych i prawdziwych słowach przekazaliśmy kluczowe zalety E.Leclerc Zamość. W naszej kampanii pełnej efektów ŁAŁ nie mogło zabraknąć też epickich scen niczym z filmów akcji …