O cybersemantyce w Marketerze+

“…tnie ludzką świadomość jak brzytwa, wydziera z ludzi najgłębiej skrywane emocje, demoluje przekonania, a ich konsumenckie postawy lepi jak plastelinę…” — o czym mowa? Zajrzyjcie do najnowszego numeru Marketera+, a w nim do artykułu Jakuba Spyry i Andrzeja Jachima pt. „Nowy Język sieci”.
[download url=”https://vena.lublin.pl/wp-content/uploads/2020/11/nowy-jezyk-sieci-ramka-1.jpg”]
Pytania, na które pozwala odpowiedzieć cybersemantyka
[download url=”https://vena.lublin.pl/wp-content/uploads/2020/11/nowy-jezyk-sieci-ramka-2a.jpg”]
9 kluczowych czynników, które mają wpływ na odbiór treści w internecie
[download url=”https://vena.lublin.pl/wp-content/uploads/2020/11/nowy-jezyk-sieci-ramka-2b.jpg”]
9 kluczowych czynników, które mają wpływ na odbiór treści w internecie (cd.)
[download url=”https://vena.lublin.pl/wp-content/uploads/2020/11/nowy-jezyk-sieci-ramka-3.jpg”]
Powszechnie używane formy językowe, które niosą zagrożenie w kontekście emocjonalnego odbioru tekstu i jego niekontrolowanego wpływu na postawy odbiorcy
[download url=”https://vena.lublin.pl/wp-content/uploads/2020/11/nowy-jezyk-sieci-ramka-4.jpg”]
Przykładowe czynniki wpływające na poziom emocji odbiory tekstu pisanego
[download url=”https://vena.lublin.pl/wp-content/uploads/2020/11/nowy-jezyk-sieci-ramka-5.jpg”]
Przykład analizy cybersemantycznej tekstu reklamowego
[download url=”https://vena.lublin.pl/wp-content/uploads/2020/11/nowy-jezyk-sieci-ilustracja.jpg”]
Wpływ cybersemantyki na łuk decyzyjny