O cybersemantyce w Marketerze+

„…tnie ludzką świadomość jak brzytwa, wydziera z ludzi najgłębiej skrywane emocje, demoluje przekonania, a ich konsumenckie postawy lepi jak plastelinę…” — o czym mowa? Zajrzyjcie do najnowszego numeru Marketera+, a w nim do artykułu Jakuba Spyry i Andrzeja Jachima pt. „Nowy Język sieci”.

Pytania, na które pozwala odpowiedzieć cybersemantyka
9 kluczowych czynników, które mają wpływ na odbiór treści w internecie
9 kluczowych czynników, które mają wpływ na odbiór treści w internecie (cd.)
Powszechnie używane formy językowe, które niosą zagrożenie w kontekście emocjonalnego odbioru tekstu i jego niekontrolowanego wpływu na postawy odbiorcy
Przykładowe czynniki wpływające na poziom emocji odbiory tekstu pisanego
Przykład analizy cybersemantycznej tekstu reklamowego
Wpływ cybersemantyki na łuk decyzyjny