Parys rusza z piskiem opon

Parys rusza z piskiem opon

13 października rusza w telewizji kampania reklamowa Preston, przygotowana w całości – począwszy od koncepcji spotu przez produkcję po planowanie i zakup mediów – przez Vena Art. Przekaz reklamowy skierowany jest do przeciętnego kierowcy, którego może spotkać to, co naszego bohatera spotu – przegrzanie układu chłodzenia w samochodzie. Nie chcieliśmy grać tylko na negatywnych emocjach, dlatego fabuła spotu jest nieco humorystyczna. Film jest oparty o scenariusz prezentujący schemat „powstanie problemu – zastosowanie produktu Prestone – rozwiązanie problemu”.

W celu uzyskania efektu źródła związanego z prestiżowym produktem Prestone zdjęcia realizowano kamerą HD. W spocie zagrali profesjonalni aktorzy wyłonieni w drodze castingu, natomiast do zobrazowania zasad działania produktu wykorzystano animacje 3D, które w sposób realistyczny pokazały wnętrze chłodnicy. Przy realizacji wykorzystaliśmy również efekty specjalne (FX), aby lepiej zilustrować problem awarii samochodu. Całości dopełniła specjalnie skomponowana do spotu muzyka i bogata warstwa dźwiękowa wraz z lektorem.

Przy produkcji pracowało blisko 20 osób, dbając o najmniejsze szczegóły. Plan zdjęciowy zrealizowano w ciągu dwóch dni w okolicach Lubartowa oraz w Specjalistycznym Centrum Napraw „Kępa Auto- Centrum” w Lublinie. 30- sekundowy spot będzie emitowany ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: Polsat, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, TVN, TVN 24, TVN Turbo, TVP Info od 13 października do 5 listopada 2008.

Galeria realizacji

Produkcja: Vena Art Sp. z o..
Producent: Andrzej Jachim
Scenariusz: P.P.H. Parys Sp. z o.o./ Andrzej Jachim/ Mariusz Jurkowski
Reżyseria: Norbert Rudaś
Zdjęcia: Tomasz Okoń
Montaż: Piotr Dobosz
Animacje 3D: Mariusz Jurkowski
Muzyka: Mariusz Ostański