Siła grafiki. Jeden obraz może powiedzieć więcej niż dziesiątki słów

Organizacja wydarzeń o charakterze naukowym jest dość dużym wyzwaniem komunikacyjnym. Trudno jest w kilku zdaniach przekazać złożoność tematyki czy też wielość wątków, jakie mają być poruszane na tego typu spotkaniach.

Zamiast tworzyć wielki, nudny elaborat, opisujący wydarzenie, należy spróbować ująć to w sugestywne obrazy. Tak, by zachęcić każdego, bez względu na wiek i poziom wiedzy, do udziału w spotkaniach.

Za przykład niech posłuży przygotowana przez nas reklama Lubelskiego Festiwalu Nauki.

Wielość aspektów nauki. Mentorska pozycja nauczyciela, połączona z partnerskim stosunkiem do ucznia. Fascynacja z odkrywanej wiedzy. To tylko część elementów zawartych w przedstawionej grafice.

Kompozycja oparta jest na dość niecodziennej sytuacji. Bo kto grywa w szachy menzurkami? Nam jednak właśnie o to chodziło, by pokazać, że w nauce niestandardowe podejście oraz przenikanie się dyscyplin to klucz do sukcesu.

Tak więc z pozoru prostej grafice ukryliśmy bardzo rozbudowany przekaz. Uważamy, że takie podejście jest sednem przygotowania dobrej, czyli skutecznej komunikacji.

Reklama nakłaniająca nas do odnajdywania pewnych treści i ich znaczeń zawsze będzie znacznie lepiej zrozumiana i zapamiętana niż standardowy jednoznaczny przekaz.

Nie zapominajmy więc, że siła grafiki jest naprawdę wielka.

Przykładowe formaty użytej w kampanii grafiki

Siła grafiki. Jeden obraz może powiedzieć więcej niż dziesiątki słów

Siła grafiki. Jeden obraz może powiedzieć więcej niż dziesiątki słów

Siła grafiki. Jeden obraz może powiedzieć więcej niż dziesiątki słów