W świecie Modern-Expo

Jesień to czas intensywnych prac nad przygotowaniem materiału filmowego, który zrealizowaliśmy na potrzeby Grupy Modern-Expo. Zapraszamy na krótką wyprawę do świata półek zaprojektowanych myślami Konsumentów.

Realizacje oparte na insigthach

Działanie naszego nowego Klienta – międzynarodowego producenta i dostawcy kompleksowego wyposażenia dla branży retail, odróżnia się od innych firm z tego segmentu. To, na czym skupia się Modern-Expo to doskonalenie metod odkrywania i analiz insightów konsumenckich. Dzięki temu nie boją się wyzwań, a wręcz poszukują możliwości bycia agentem zmian u swoich klientów, w kierunku trwałego zwiększenia efektywności biznesu.  Cały proces produkcji wyposażenia sklepów realizowany jest w oparciu o poznane cechy osobowości, nawyki, potrzeby i przyzwyczajenia konsumentów. Efekty tych prac sięgają często do nieoczywistych, a jednocześnie niezmiernie ważnych, często nieuświadomionych potrzeb i ograniczeń, które decydują o całym procesie zakupowym. Jakie są efekty naszych filmowych prac? Zobaczcie sami.

Realizacja:

Scenariusz: Andrzej Jachim, Jacek Sadowski, Emilia Szuper, Monika Wielgosz
Reżyseria: Andrzej Jachim
Operator kamery: Grzegorz Filipiak
Oświetlenie: Paweł Mitrus, Jacek Sadowski
Udźwiękowienie: Michał Zaniewski
Montaż: Bartłomiej Maron
Przygotowanie graficzne: Bartłomiej Maron
Wizaż: Joanna Grzywacz
Organizacja produkcji planu: Monika Wielgosz