PortfolioStrategia i taktyka
Cybersemantyka — Brakujące ogniwo komunikacji
Cybersemantyka to nowy język sieci, który tnie ludzką świadomość jak brzytwa, wydziera z ludzi najgłębiej skrywane emocje, demoluje ich przekonania i lepi postawy konsumenckie jak plastelinę.
To inżynieria słowa w sieci, a jej celem jest zachłanne pożeranie ludzkiej uwagi, uwodzenie zmysłów i godzenie wprost w decyzje podejmowane przez konsumentów. Internet jest teraz najtrudniejszym polem rywalizacji o uwagę klienta. Dotychczasowe działania z zakresu copywritingu i content marketingu to dziś już zdecydowanie za mało.
Cybersemantyka to zbiór zasad, narzędzi i modeli do tworzenia przekazu w internecie. Zajmuje się projektowaniem, konstruowaniem i modyfikowaniem komunikatów pod kątem ich percepcji, sugestywności, wymiaru emocjonalnego i wiarygodności w cyberprzestrzeni. Wywodzi się z semantyki, czyli działu językoznawstwa traktującego o znaczeniu, ale skupia się przede wszystkim na przekazach internetowych.