Marzenia się spełniają. Dzięki wiedzy.

Marzenia się spełniają, dzięki wiedzy.

Życiowe marzenia spełniają się dzięki wiedzy, nauce czy pasji, natomiast te marketingowe dzięki konsekwencji w działaniu. Kampania UMCS weszła w drugą fazę konsekwentnie pogłębiając przekaz, którego celem jest zaszczepienie w młodych ludziach pasji odkrywania świata i pogłębiania jej w ramach studiów oferowanych przez największą uczelnię w regionie.

Obszar marzeń należący do młodych ludzi poszukujących w życiu swojego miejsca łączy się w obrazie ze sferą kompetencji w zakresie kształcenia należącą do UMCS.

Główne hasło kampanii „Marzenia się spełniają. Dzięki wiedzy” to odniesienie się do fundamentu jaki stanowi wiedza w kształtowaniu kariery czy osiąganiu życiowych celów. I tu znowu konsekwentnie uczelnia namawia potencjalnych studentów do „połączenia sił” w tym procesie. Kompozycja przekazu powiela ten schemat łącząc przenikające się obszary za pomocą zaczerpniętych z systemu identyfikacji wizualnej kolorowych kwadratów nawiązujących do wydziałów uniwersytetu. Wymowne i sugestywne zdjęcia przedstawiające „uskrzydlonego” mężczyznę, czy też pełną pasji artystkę uzupełniają motywy nawiązujące do naukowej podbudowy ich działania, które aby przynieść oczekiwane efekty, muszą być oparte na wiedzy, nauce i pasji.

„Marzenia się spełniają. Dzięki wiedzy.” – billboardy przygotowane dla UMCS w Lublinie

Konsekwencja w wyznaczaniu nowych kierunków

UMCS konsekwentnie zaskakuje również narzędziami użytymi w tej odsłonie kampanii. Wiodące narzędzie dotarcia do odbiorców oprócz tradycyjnych form outdoorowych (siatki, billboardy) i indoorowych (plakaty, ekrany TV w MPK) stanowi reklama kinowa (Ciemna City – 3 miesiące emisji), wsparta YouTube (geotargetowanie) oraz Facebookiem. Film stworzony na tę potrzebę również zaskakuje swoją formą bardziej przypominając trailer filmowy, niż tradycyjny spot. Anglojęzyczny lektor, bogaty sound designe, rozbudowana animacja i muzyka, będąca elementem łączącym z I fazą kampanii, budują silny efekt źródła jednocześnie skupiając uwagę widza na najważniejszych treściach.

Emocjonalny przekaz w swej wymowie pobudza do myślenia i jednocześnie namawia do rozwijania swoich pasji i talentów wraz UMSC. Prezentowany w filmie motyw żarówki to symbol idei, pomysłu, rozwoju i kreatywności a więc pojęć bezpośrednio powiązanych z nauką. Warto dodać, że kino to jeden z najlepiej postrzeganych kanałów dotarcia dedykowanych grupie docelowej leżącej w zakresie zainteresowania uczelni.

„Let’s meet again.” – spot przygotowany dla UMCS w Lublinie

Projekty billboardów i materiałów graficznych: Bartek Maron, Ania Rzucidło
Spot reklamowy:
Scenariusz: Andrzej Jachim, Norbert Rudaś
Reżyseria: Andrzej Jachim
Zdjęcia: AvidEditor, D3luxxxe, Awstok
Montaż: Paweł Wierzchowski
Animacje i banery internetowe: Bartek Maron
Kompozytor muzyki: Per Axel Kihlborg, Erik David Gamans