MAXUS znaczy więcej

MAXUS znaczy więcej

Vena Art przygotowała interaktywną kampanię wchodzącej na polski rynek, brytyjskiej marki samochodów dostawczych MAXUS.

Strategia promocji MAXUSA zakłada kierowanie przekazu głównie do małych i średnich przedsiębiorstw z uwagi na przeznaczenie, parametry techniczne nowego auta oraz konkurencyjną cenę w tej kategorii pojazdów. Nie bez znaczenia jest też stosunkowo krótki proces podejmowania decyzji zakupowych w tej grupie klientów.

Konieczność uzupełnienia kampanii wizerunkowej pewną ilością informacji technicznych zadecydowała o skupieniu głównych działań kampanii na aktywności w Internecie. Rozwiązanie to umożliwia dużą interaktywność działań, co ma duże znaczenie w sytuacji, kiedy potencjalni klienci nie znają jeszcze lokalizacji nowych salonów sprzedaży.

Budowanie zasięgu wizerunkowej kampanii w grupie potencjalnych nabywców MAXUSA oparto w mniejszym stopniu na ogólnych portalach informacyjnych, np. Wirtualna Polska, koncentrując się na sprofilowanych witrynach dla przedsiębiorców. W działaniach zostały wykorzystane mailingi, billboardy, doublebillboardy, rectangle, pozycjonowanie stron za pośrednictwem wyszukiwarki Google oraz działania PR.

Kampanię w sieci wspierają katalogi produktowe oraz reklamy prasowe zaprojektowane również przez Vena Art.