Premierowy pokaz filmu…
Premierowy pokaz filmu “Siła charakteru. Moc możliwości”
Film jest pierwszą odsłoną kampanii realizowanej przez Vena Art dla Ministerstwa Obrony Narodowej. Przygotowane zostały trzy produkcje filmowe, reklamy internetowe i plakaty rekrutacyjne na potrzeby dwóch nowych kampanii Wojska Polskiego. Poniżej kilka słów o całej kampanii.
Spot „Do tego trzeba mieć serce” wesprze nową odsłonę kampanii Narodowych Sił Rezerwowych. Jego celem jest wskazanie na cenione wartości i odpowiedni profil kandydata do służby w NSR.
“Służba to honor, wyzwanie i szansa, która przyciąga ludzi o szczególnych predyspozycjach. Byłych żołnierzy i tych, którzy w wojsku jeszcze nie byli.”
Vena Art przygotowała również reklamy internetowe oraz plakat rekrutacyjny kampanii. „Szeregowy zawodowy. Siła charakteru. Moc możliwości.” to nowa kampania Wojska Polskiego zachęcająca do rozpoczęcia kariery w korpusie szeregowych zawodowych. Głównym nośnikiem przekazu jest w tym przypadku 26-minutowy film promocyjny, spot oraz kampania internetowa. Kampanię będą wspierać bezpośrednie działania promocyjne prowadzone przez poszczególne jednostki wojskowe.
Zadaniem Vena Art w ramach tej kampanii było stworzenie narzędzi ukierunkowanych na pozyskanie najlepszych kandydatów (mężczyzn i kobiet) do służby we wszystkich Rodzajach Sił Zbrojnych.
Złożoność rzemiosła wojskowego i kosztowny proces szkolenia współczesnego żołnierza sprawiają, że armia poszukuje kandydatów o odpowiednich cechach psychicznych i fizycznych. Służba w Wojsku Polskim to nie jest zwykła praca – można dużo osiągnąć i wiele zyskać, ale trzeba też dużo dać od siebie, żeby poważnie myśleć o karierze w armii. Każdy kandydat powinien dobrze zdawać sobie z tego sprawę zanim skieruje swoje kroki do WKU.
Zapraszamy na premierę telewizyjną filmu 15 sierpnia na antenie TVP1, godz. 13.35.
Po premierze w TVP 1 film będzie można obejrzeć na naszej stronie internetowej i profilu na FB. A już we wrześniu przedstawimy kolejne odsłony kampanii realizowanej dla Ministerstwa Obrony Narodowej.