Najlepsze sery jak mniamam, czyli nowa kampania outdoor z serami w roli głównej

Kampania outdoor powinna przede wszystkim rzucać się w oczy. Drugim założeniem jest to, by zapadała w pamięci odbiorców. Jak było w przypadku „naszej” realizacji? Zapraszamy na case study kampanii outdoor, jaką zrealizowaliśmy w czerwcu dla Spółdzielni Mleczarskiej Ryki.

Czerwiec zdecydowanie należał do serów z Ryk!

W tym miesiącu na tablicach reklamowych i citylightach największych miast w Polsce pojawiły się nietypowe kreacje outdoorowe. Wszystkie łączyła wspólna koncepcja kreatywna: „Tyle w temacie sera”.

„Dojrzewanie Cezara w bloku. Historia z wyższej półki”, „Przygody żółtej patery” czy „Kości zostaną wzmocnione. Sery bogate w wapń” – takie hasła, uzupełnione ciekawymi kreacjami z serami w rolach głównych przyciągały uwagę odbiorców. Dzięki zgrabnie dobranym hasłom i grafikom przemyciliśmy do ich świadomości informacje na temat smaku i jakości serów z Ryk.

Kampania została zauważona przez branżowe magazyny jako przykład ciekawych kreacji oraz dobry wzorzec dla umiejscowienia kontekstowego treści.

Warto dodać, że przygotowane kreacje były kontynuacją ostatniej kampanii telewizyjnej „TIVI RYKI”, która ciekawą grą słów zdobyła sobie przychylność widzów.

Kampanię zrealizowaliśmy wspólnie z duetem kreatywnym Golfilew oraz Platige Image. Dział mediów Vena Art odpowiadał za dobór i zakup lokalizacji.

I to już tyle w temacie sera,  przynajmniej…w tej kampanii :)