Nowoczesna strona internetowa na przykładzie Thermovala

Wielu klientów zwraca się do nas z potrzebą odświeżenia graficznego swojej strony internetowej oraz zoptymalizowania jej pod kątem wyszukiwarek. Internet i technologie cały czas się zmieniają i aby być widocznym i atrakcyjnym dla odbiorców trzeba iść do przodu.

Tak było także w przypadku firmy Thermoval, która globalnie zmieniała swój wizerunek, a co za tym idzie także jego okno na świat – czyli właśnie stronę internetową. Adres www.thermoval.pl pozostał ten sam, ale poza tym zmieniło się wszystko – od oprawy graficznej, po układ i formę treści.

Strona www – aspekty techniczne

Strona została zbudowana na najbardziej popularnym systemie zarządzania treścią WordPress 5 i wykorzystuje m.in. technologie — HTML5, CSS3, Bootstrap 4, JavaScript / ECMAScript. Została zabezpieczona przed potencjalnymi infekcjami, atakami hakerskimi i botami internetowymi wykorzystującymi formularze online do wysyłania zarządzającym stroną spamu.

Szczególnym wyzwaniem była integracja podstrony z produktami Thermovala z API systemu sprzedażowego i magazynowego jakim dysponuje firma. Takie posunięcie pozwala na automatyczną aktualizację informacji o produktach na stronie, co bardzo usprawnia pracę działu handlowego.

Strona www – użyteczność dla klientów

Strona posiada wszelkie funkcjonalności jakich oczekują konsumenci. Jest w pełni responsywna, więc wygodnie można z niej korzystać zarówno na smartfonie jak i na komputerze. Dodatkowo została dostosowana do wyświetlaczy (ekranów) wysokiej rozdzielczości. Strona jest w pełni kompatybilna ze wszystkimi nowoczesnymi przeglądarkami internetowymi, w tym Safari / iOS Safari dla systemów operacyjnych Apple — macOS / iOS.

Bardzo ciekawym i użytecznym elementem w architekturze strony jest funkcjonalny konfigurator rozwiązań do ogrzewania elektrycznego: https://thermoval.pl/konfigurator-oferty/. Pomaga on dobrać odpowiednie produkty zgodnie z wybranymi parametrami, a także zapisać wyniki w formie dokumentu PDF. Taki dokument można zapisać na telefonie lub wydrukować i udać się z nim na zakup danego sprzętu. Można także bezpośrednio z konfiguratora wysłać zapytanie o wybrane rozwiązania do Thermovala. Eksperci firmy skontaktują się potem z klientem, by odpowiedzieć na jego pytania.

Strona www – dzielenie się wiedzą

W warstwie contentowej ważnym elementem jest zakładka „Baza wiedzy”. Została ona zaprojektowana w formie bloga, gdzie nowe artykuły są pisane i uzupełnianie na bieżąco. Można tam znaleźć rzetelne informacje, rady i instrukcje dotyczących różnych aspektów ogrzewania elektrycznego. Taki sposób dzielenia się wiedzą i doświadczeniem przez firmę buduje jej wizerunek jako eksperta w tej dziedzinie. To z kolei przekłada się na zaufanie konsumencie. Więcej na ten temat pisaliśmy w artykule pt. „E-learning w służbie sprzedaży„.

A co firma Thermoval oferuje swoim klientom?

Firma Thermoval to pionierzy oraz eksperci rynku produktów ogrzewania elektrycznego zarówno dla budownictwa mieszkaniowego, jak i obiektów przemysłowych. W ich ofercie można zaleźć następujące grupy produktów: