Wzięliśmy nagrody w obroty
Wzięliśmy nagrody w obroty
Pralka pralce nie równa. Ale dobry koncept visualu do konkursu firmy Henkel (z taką nagrodą główną) trzeba było szybko stworzyć. I to w oryginalnej formie. Aby nie znudziła milionów klientów hipermarketu codziennie patrzących na wszechobecne promocje.
Otrzymaliśmy info:
będzie konkurs firmy Henkel w E.Leclerc. Kupując produkty Silan, Persil lub Perwoll możesz wygrywać nagrody: zestawy produktów i nagrodę główną.
Otrzymaliśmy zadanie:
wymyślenie hasła oraz zaprojektowanie visualu.
Otrzymaliśmy wytyczne:
podkreślenie, że można wygrać nagrodę główną – pralkę oraz zachowanie hierarchii tekstów w sposób jasny, wyjaśniający mechanizm i poszczególne kroki konkursu.
Co było efektem?
Plakat, ulotka i POS z silnym call to action w intrygującym graficznym stylu. Do tego cały visual stał się wielką informacją o nagrodzie głównej dzięki zastosowaniu symbolicznego pokrętła od pralki, jako centralnego punktu kreacji.
Grunt to dobry visual zgrany z trafnym copy!
P.S. Drogi czytelniku, czy udało Ci się wygrać pralkę? :)
plakat konkursowy
Koncepcja: Marta Tomaszewska
Projekt: Piotr Dziurian