Wzięliśmy nagrody w obroty

Wzięliśmy nagrody w obroty

Pralka pralce nie równa. Ale dobry koncept visualu do konkursu firmy Henkel (z taką nagrodą główną) trzeba było szybko stworzyć. I to w oryginalnej formie. Aby nie znudziła milionów klientów hipermarketu codziennie patrzących na wszechobecne promocje.

Otrzymaliśmy info:

będzie konkurs firmy Henkel w E.Leclerc. Kupując produkty Silan, Persil lub Perwoll możesz wygrywać nagrody: zestawy produktów i nagrodę główną.

Otrzymaliśmy zadanie:

wymyślenie hasła oraz zaprojektowanie visualu.

Otrzymaliśmy wytyczne:

podkreślenie, że można wygrać nagrodę główną – pralkę oraz zachowanie hierarchii tekstów w sposób jasny, wyjaśniający mechanizm i poszczególne kroki konkursu.

Co było efektem?

Plakat, ulotka i POS z silnym call to action w intrygującym graficznym stylu. Do tego cały visual stał się wielką informacją o nagrodzie głównej dzięki zastosowaniu symbolicznego pokrętła od pralki, jako centralnego punktu kreacji.

Grunt to dobry visual zgrany z trafnym copy!

P.S. Drogi czytelniku, czy udało Ci się wygrać pralkę? :)

plakat konkursowy

Koncepcja: Marta Tomaszewska

Projekt: Piotr Dziurian